چهار روش برای جذب مخاطبین به سمت غرفه خودتان

ه احتمال زیاد شما هم تاکنون در رویدادهای مختلف صنعتی یا مصرفی مختلفی که در حوزه و صنایع مختلف باهدف معرفی و فروش محصولات و خدمات برگزار می‌شود شرکت کرده‌اید.

 

 به احتمال زیاد شما هم تاکنون در رویدادهای مختلف صنعتی یا مصرفی مختلفی که در حوزه و صنایع مختلف باهدف معرفی و فروش محصولات و خدمات برگزار می‌شود شرکت کرده‌اید. در این رویدادها حتی ممکن است برنامه‌هایی بصورت جانبی برای اثرگذاری بیشتر فعالیت‌ها تدارک دیده ‌شده باشد که فرصت‌هایی را برای ملاقات چهره به چهره افراد و جذب مخاطبین فراهم می‌آورد.

شاید حتی به‌عنوان بازدیدکننده در این برنامه حاضرشده و با خود اندیشیده باشید که در صورت شرکت در رویداد بعدی برای گرفتن نتیجه بهتر از سرمایه‌گذاری خودتان انجام چه فعالیت‌هایی را باید مدنظر قرار دهید. در ادامه چهار راهکاری را برای شما مطرح می‌کنم که گروه بازاریابی و تبلیغاتی مجموعه خودم دریکی از این رویدادهای بین‌المللی مورد استفاده قرار داده و موفقیت قابل ‌توجهی از آن کسب کرده است: